HONI BURUZ

Proiektuetan oinarritutako diziplinarteko ikaskuntza: ikasleek modu aktiboan lan egiten dute aldi luze batean, galdera bat ikertzeko eta erantzuteko edo erronka bati aurre egiteko, eta hainbat arlo edo ikasgaitako ezagutzak eta trebetasunak integratu behar dituzte.
Ebidentzian oinarritutako hezkuntza-praktikak: ikasleen ikaskuntzan eragin positiboa dutela erakutsi duten estrategiak eta metodologiak lehenesten dira.
Ikaskuntza aktiboaren printzipioan oinarrituta: ikasleak beren ezagutza eraikitzeko eragile nagusi gisa kokatzen ditu. «Eginez ikastea» biziki sustatzen da, eta ikasleak zuzenean sartzen dira produktuak edo soluzioak esploratzen, diseinatzen eta sortzen. Oinarrizko kontzeptu batzuk abiapuntu gisa edo modu paraleloan barneratzeko beharra egongo bada ere, aplikazio praktikoan eta zuzeneko esperientzian jartzen da enfasia, edukiak modu esanguratsuagoan, sakonagoan eta iraunkorragoan ulertzeko bide gisa.
Malgutasuna eta moldagarritasuna. Hezkuntza-material ireki eta erabat editagarri gisa ematen dira, formatu estandarretan eskuragarri daudenak, hala nola eXeLearning eta H5P. Aukeraketa horrek erraztu egiten du irakasle bakoitzak edukiak eta jarduerak bere ikasleen behar espezifikoetara edo bere irakaskuntza-estilora pertsonalizatu eta egokitu ahal izatea; horrez gain, izugarri sinplifikatzen du ikaskuntza kudeatzeko plataformetan (Moodle, adibidez) integratzea eta berrerabiltzea.
Mundu errealarekiko lotura. Materialak eskolako ikaskuntza ikasgelatik kanpoko egoera, arazo eta testuinguru erreal eta garrantzitsuekin konektatzeko diseinatu dira. Zereginak ikasleentzat zentzuzkoak izatea eta garatutako trebetasunak bizitza errealera transferitu ahal izatea bilatzen da.
Ebaluazio formatiboa eta etengabeko atzeraelikadura. Ebaluazioa irakatsi eta ikasteko prozesuaren zati integral gisa ulertzen da, ez bakarrik azken kalifikazio gisa. Ebaluazioa ikaslearen aurrerapenari buruzko etengabeko informazioa biltzeko eta atzeraelikadura espezifiko eta erabilgarria eskaintzeko erabiltzen da, ikaslearen indarguneak, hobetzeko arloak eta aurrera egiteko moduak ulertzeko.
Zeregin motibatzaileak eta garapenerako egokiak. Proiektuak eta jarduerak kontu handiz hautatu eta diseinatzen dira ikasleen jakin-mina eta interesa pizteko, eta haien adinerako, garapen kognitiboaren mailarako eta aurretiazko ezagutzetarako erronka lorgarriak (ez errazegiak, ez zailegiak) dituztela ziurtatzen da. Era berean, zereginak hainbat formatu edo eratan betetzeko aukera ematen da, ikasleen aniztasunari era egokiagoan erantzuteko.
Ikasketa kooperatiboa. Lana egituratzen da ikasleek talde txiki heterogeneoetan parte har dezaten helburu partekatuak lortzeko. Interdependentzia positiboa (guztion lana beharrezkoa da arrakasta izateko), taldearen barruko erantzukizun indibiduala eta gizarte- eta komunikazio-trebetasunen garapena nabarmentzen dira.